Klachtenprocedure
Als coach doe ik er alles aan om met jou op weg te gaan naar genezing, heling en herstel.
Je kunt er op vertrouwen dat ik jou naar mijn beste kunnen en naar eer en geweten zal bijstaan.
Toch kunnen er in de samenwerking dingen ontstaan die je liever anders had gezien of dat de verwachtingen anders zijn of anders uitpakken dan je had verwacht.
Lees dan hier alles over de klachtenprocedure die geldt voor Straal en Schitter christelijke coaching.
Stap 1
Is er een geschil of dingen waar je anders over denkt of waar je een andere mening is toegedaan, dan vind ik het het fijn als je dat open met mij bespreekt. We kijken er samen naar en zo mogelijk lossen we het samen op.
Stap 2
Lukt het niet om het met mij op te lossen dan kun je gebruik maken van de klachtenregeling
Hier vind je de informatie die je nodig hebt en kun je het stappenplan volgen die op de website staat
Uiteraard ga ik ervan uit dat dit niet nodig zal zijn en dat jij en ik op basis van wederzijds respect en vertrouwen aan het werk gaan om jou verder te helpen in jouw proces waarin jij tot heling, genezing en herstel komt.